- 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
          Do bezpłatnej dostawy brakuje
          -,--
        
        
          
          Darmowa dostawa!
        
        
        Suma 
        0 zł
        
      
            
        Cena uwzględnia rabaty
      
    
					
					
                            0 zł
                    
        0
        
            Koszyk
        
    
        - 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
          Do bezpłatnej dostawy brakuje
          -,--
        
        
          
          Darmowa dostawa!
        
        
        Suma 
        0 zł
        
      
            
        Cena uwzględnia rabaty
      
    Pakiet naprawczy* / serwis Door2Door
Pakiet naprawczy dotyczy transportu hulajnogi od klienta do serwisu i z powrotem.
Obsługiwane hulajnogi w pakiecie naprawczym:
- Xiaomi M365 / PRO/ PRO 2/ Essential/ 3/ Mercedes itp.
- Fiat 500 F85/K10
- Frugal Storm/Dynamic/ Alpha
- Motus Scooty 8.5/ 10/ 10 Lite
Jeżeli nie znalazłeś swojego modelu na liście skontaktuj się z nami:537 899 604
Przewodnik krok po kroku: 
1) Zakup pakiet naprawczy online i wypełnij formularz lub zadzwoń do nas: 537 899 604  
2) Zapakuj przedmiot bezpiecznie najlepiej w oryginalny karton, upewniając się, że ładowarka jest również bezpiecznie zapakowana w pudełko. Paczka musi posiadać standardowy rozmiar prostokątu /kwadratu. 
3) Zorganizujemy wysłanie do Ciebie kuriera po odbiór przesyłki.  
4a) Naprawy – po zakupie pakietu naprawczego -  
Po otrzymaniu przedmiotu sprawdzimy go i skontaktujemy się z Tobą, informując o usterce i kosztach części do naprawy. Jeśli zdecydujesz się kontynuować, możesz dokonać płatności kurierowi przy odbiorze lub przelewem bankowym, a my przeprowadzimy naprawę i odeślemy towar na wskazany adres. Jeśli zdecydujesz się nie kontynuować i chcesz otrzymać przedmiot z powrotem, nie ma problemu. Przedmiot zostanie starannie spakowany i wysłany tą samą firma kurierską pod ten sam lub wskazany przez ciebie adres.  
4b) Serwis – po zakupie pakietu naprawczego oraz usług serwisowych z cennika.
 
Po otrzymaniu Twojego przedmiotu wykonamy pełną, kompleksową usługę lub usługi, które możesz wybrać z naszego CENNIKA.  
Dodatkowe przedmioty 
Jeśli podczas naprawy lub serwisu wymagane są jakiekolwiek części (takie jak nowe łożyska, klocki hamulcowe, opony, kable itp.), najpierw omówimy to z Tobą. 
*Po zakupie pakietu naprawczego D2D zlecasz nam jedynie odbiór hulajnogi i jej późniejsze odesłanie. Wszystkie dalsze usługi są dodatkowo płatne.