• Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Koszty wysyłki zwracanego produktu pokrywa kupujący. 

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Prześlij formularz odstąpienia od umowy dostępny w załączniku do Regulaminu strony.
  2. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres wskazany przez pracownika sklepu.

    Opakowanie towaru należy zabezpieczyć ( np folią, siatką foliową itp.) ,towar nie może być oklejony (  np. listami przewozowymi, taśmą itp.).

  3. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Aby otrzymać formularz odstąpienia od umowy prosimy o wiadomość e-mail na adres: bok@electrodragon.pl
  4. ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na załączony numer konta w ciągu 3 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt na koszt adresata. 

 

Wymiana produktów

Wymieniany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Koszty wysyłki wymienianego produktu pokrywa kupujący. 

 

Jeżeli chcesz dokonać wymiany produktu:

  1.  
  2. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres wskazany przez pracownika sklepu. Opakowanie towaru należy zabezpieczyć ( np folią, siatką foliową itp.) ,towar nie może być oklejony (  np. listami przewozowymi, taśmą itp.).
  3. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć wymiany produktu. Aby otrzymać formularz wymiany towaru prosimy o wiadomość e-mail na adres:  bok@electrodragon.pl
  4. ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, w ciągu 3 dni roboczych zostanie złożone nowe zamówienie. 

 UWAGA!

Paczki przesyłane na inny adres niż podany przez pracownika sklepu w wiadomości e-mail nie będą uwzględniane za zwrot czy wymianę. 

 

Reklamacja

 
 
  1. Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa firma Dragon. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania. 
  2. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu
  3. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. 
  4. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym firmy Dragon i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta. 
  5. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta). 
  6. Sposób dostarczenia towaru do serwisu, dostarczenie towaru jest bezpłatne; w tym celu klient powinien wypełnić formularz serwisowy przesłany przez pracownika sklep.
  7. Czas oczekiwania na naprawę towaru uzależniony jest od wady przedmiotu, sprzedawca nie jest odpowiedzialny za czas naprawy sprzętu. 
  8. Gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, sprzedawca odpowiada za wady towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 1 roku. 
  9. Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, firma Dragon uprawniona jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru.