-
Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Koszty wysyłki zwracanego produktu pokrywa kupujący.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Prześlij formularz odstąpienia od umowy dostępny w załączniku do Regulaminu strony.
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres wskazany przez pracownika sklepu.
Opakowanie towaru należy zabezpieczyć ( np folią, siatką foliową itp.) ,towar nie może być oklejony ( np. listami przewozowymi, taśmą itp.).
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Aby otrzymać formularz odstąpienia od umowy prosimy o wiadomość e-mail na adres: bok@electrodragon.pl
- W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na załączony numer konta w ciągu 3 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt na koszt adresata.
Wymiana produktów
Wymieniany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Koszty wysyłki wymienianego produktu pokrywa kupujący.
Jeżeli chcesz dokonać wymiany produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres wskazany przez pracownika sklepu. Opakowanie towaru należy zabezpieczyć ( np folią, siatką foliową itp.) ,towar nie może być oklejony ( np. listami przewozowymi, taśmą itp.).
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć wymiany produktu. Aby otrzymać formularz wymiany towaru prosimy o wiadomość e-mail na adres: bok@electrodragon.pl
- W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, w ciągu 3 dni roboczych zostanie złożone nowe zamówienie.
UWAGA!
Paczki przesyłane na inny adres niż podany przez pracownika sklepu w wiadomości e-mail nie będą uwzględniane za zwrot czy wymianę.
Reklamacja
-
Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa firma Dragon. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania.
-
Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu
-
Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu.
-
Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym firmy Dragon i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta.
-
Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta).
-
Sposób dostarczenia towaru do serwisu, dostarczenie towaru jest bezpłatne; w tym celu klient powinien wypełnić formularz serwisowy przesłany przez pracownika sklep.
-
Czas oczekiwania na naprawę towaru uzależniony jest od wady przedmiotu, sprzedawca nie jest odpowiedzialny za czas naprawy sprzętu.
-
Gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, sprzedawca odpowiada za wady towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 1 roku.
-
Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, firma Dragon uprawniona jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru.