-
REGULAMIN
REGULAMIN SERWISU ELECTRODRAGON
Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.03.2023
- Definicje
1.1.Serwis – firma Dragon Halina Zając ul. Bukowska 119 60-567 Poznań NIP: 781 100 31 31
1.3. Serwis D2D – Zlecenie odbioru sprzętu Klienta z miejsca wskazanego przez Klienta oraz odesłanie po usłudze serwisowej.
1.2. Klient - osoba lub firma, która zleciła naprawę sprzętu.
1.3. Kurier - firma przewozowa, z której usług korzysta Serwis
1.4. Cennik - lista cen za usługi serwisowe.
- Zgłoszenie serwisowe
2.1. Zgłoszenia dokonuje Klient samodzielnie w siedzibie firmy lub poprzez stronę internetową www.electrodragon.pl
2.2. Numerem zgłoszenia jest numer telefonu, podany podczas wypełniania formularza serwisowego w siedzibie firmy lub numer zamówienia w sytuacji gdy Klient korzysta z Serwisu D2D.
2.3. Serwis zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia sprzętu do naprawy. Zwłaszcza gdy:
2.3.1 Klient podjął się sam naprawy elementów elektronicznych, hamulcowych itp.
2.3.2. Oddawany sprzęt w dużym stopniu pokryty jest błotem, co uniemożliwia wykonanie bezpiecznej usługi. W tym przypadku Serwis doliczy opłatę za czyszczenie z Cennika.
2.3.3. Bateria w sprzęcie jest na skraju wyładowania, Serwis nie ponosi odpowiedzialności za skutki rozładowanego sprzętu.
- Zakres usługi serwisowej
3.1. Serwis przede wszystkim wykonuje usługi wymienione przez Klienta w formularzu serwisowym
3.2. Serwis wykonuje jedynie czynności zaakceptowane przez Klienta w wycenie lub uzgodnione przy przyjęciu lub telefonicznie.
- Serwis D2D
4.1. Odbierany przez Kuriera sprzęt musi być odpowiednio zabezpieczony oraz spakowany w karton w kształcie prostopadłościanu.
4.2. Klient jednorazowo opłaca transport „tam i z powrotem” poprzez zakup Pakietu naprawczego D2D na stronie www.electrodragon.pl .
4.3. Aby Serwis dokonał naprawy, Klient powinien dobrać usługi ze strony www.electrodragon.pl , lub dołączyć formularz serwisowy lub dołączyć do paczki kartkę z wyszczególnieniem usług do wykonania.
- Czas naprawy
5.1. Czas naprawy uzależniony jest od ilości zgłoszeń, dostępności części oraz specyficzności danej usługi.
5.2. Termin wykonania usługi jest terminem umownym i może ulec zmianie z przyczyn niezależnych.
- Odbiór sprzętu
6.1. Wydanie Klientowi sprzętu po naprawie nastąpi na podstawie dokumentu potwierdzającego jego przyjęcie przez Serwis
6.2. W przypadku braku dokumentu potwierdzającego przyjęcie sprzętu do Serwisu, Klient ma obowiązek wysłać wiadomość tekstową na podany przez pracownika numer o treści „Potwierdzam odbiór sprzętu” z numeru telefonu, który jednocześnie jest numerem zgłoszenia.
6.3. Klient zobowiązany jest do odebrania sprzętu z serwisu maksymalnie do 7 dni od daty poinformowania Klienta o zakończonej usłudze serwisowej. Po upływie terminu, Serwis nalicza opłatę magazynową zgodnie z Cennikiem, chyba, że Klient umówił się z Serwisem na konkretny termin odbioru.
- Informacje o naprawie
7.1. Klient o zakończeniu naprawy informowany jest poprzez połączenie telefoniczne i/lub wiadomość tekstową wysłaną na numer podany w formularzu serwisowym.
7.2. Klient odbierając sprzęt z naprawy serwisowej otrzymuje etykietę serwisową, na której wyszczególnione są wykonane usługi.
- Odpowiedzialność
8.1. Serwis zastrzega sobie prawo do zwrotu nienaprawionego sprzętu z powodu braku dostępności na rynku odpowiednich części niezbędnych do realizacji naprawy lub też innych przyczyn niezależnych od Serwisu.
8.2. Za wady i uszkodzenia wykryte w trakcie naprawy Serwis nie ponosi odpowiedzialności.
- Gwarancja
9.1. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia sprzętu niezwłocznie po odebraniu go z Serwisu.
9.2. Serwis udziela gwarancji na wykonane usługi serwisowe na okres od 1 do 6 miesięcy, w zależności od wykonywanej usługi, liczonych od daty odbioru sprzętu. Gwarancja nie obejmuje ogumienia.
9.3. Na naprawy sprzętów uszkodzonych przez zalanie serwis nie udziela gwarancji.
9.4. Gwarancji podlegają wyłącznie elementy i usługi zaznaczone w karcie naprawy jako naprawiane lub wymieniane przez Serwis.
9.5. Klient traci prawo do gwarancji na wykonane czynności serwisowe, gdy uszkodzenia powstały w wyniku niewłaściwego użytkowania sprzętu,
- Przebieg i koszty naprawy
10.1. Po zdaniu przez Klienta sprzętu na Serwis jest on poddawany ekspertyzie technicznej pod kątem uszkodzeń, i na jej podstawie Serwis wylicza koszty naprawy.
10.2. Po dokonanej ekspertyzie Klient otrzymuje informacje mailowo lub telefonicznie lub poprzez wiadomość tekstową. Na tym etapie Klient ma prawo zrezygnować z naprawy. W takim przypadku Klient poniesie jedynie koszty diagnozy, określone w Cenniku.
10.3. W przypadku akceptacji kosztów podanych w diagnozie Serwis przystępuje do naprawy sprzętu.
10.4. Na koszt naprawy składają się koszty części i podzespołów oraz usługi.
10.5. Koszty części i podzespołów określane są na podstawie bieżących cen rynkowych. Klient ma prawo dostarczyć własne części do naprawy jedynie w przypadku akceptacji tych komponentów przez Serwis.
10.6. Wymienione wadliwe lub zużyte części są przekazywane Klientowi lub mogą zostać zutylizowane na koszt Serwisu.
10.7. Wszelkie ceny podane w niniejszym regulaminie są cenami brutto i uwzględniają należny podatek VAT.
- Testowanie urządzeń
11.1. Serwis ma prawo do testowania sprzętu oddanego przez Klienta, aby sprawdzić poprawność dokonanej naprawy.
- Akceptacja regulaminu
12.1. Przekazanie sprzętu na serwis jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu
CENNIK
|
||
Opłata magazynowa |
5.00 zł |
Opłata naliczana po upływie terminu odbioru sprzętu podanym w regulaminie. |
Diagnoza |
Od 50 zł |
Koszt diagnozy uzależniony jest od rodzaju uszkodzeń. |
Transport |
49 zł |
Koszt transportu jednego sprzętu na Serwis D2D |