MOTUS PRO 8.5:
MIEJSKA, SPRYTNA, CROSS & COOL
Jeśli jeździłeś już trochę na elektrycznych hulajnogach,
wiesz dobrze, jak bardzo różnią się między sobą.
Otóż nowy crossover Motus Pro 8.5 różni się
od nich wszystkich naraz.
CROSSOVER, CROSSSCOOTER, CROSSNOGA
— PO PROSTU PRO W KAŻDEJ SYTUACJI
Dlaczego crossover? Bo zachwyca na mieście, na co dzień, za miastem i za każdym razem.
Jest wszechstronna i wszechstronnie wspaniała. Pro to propozycja dla profesjonalistów i tych, którzy planują kiedyś nimi być.
Kto hula od lat, doceni tu dziesiątki szczegółów. Kto zaczyna i szuka po prostu genialnej hulajnogi temu już zazdrościmy — bo wystartuje z naprawdę wysokiego poziomu.
KIEROWNICA Z DŁUUUGĄ REGULACJĄ
Rewolucja w regulacji! Dzięki imponującemu zakresowi regulacji kierownicy nawet wysokie osoby mogą teraz stać na hulajnodze prosto i jechać tak, jak trzeba i należy: wygodnie, swobodnie, bez garbienia się i z uśmiechem. Kierownicę w nowej Pro możesz wyciągnąć aż o 30 cm. To jest dopiero WYSOKA jakość.
ŚWIATŁA MOCNE I DUŻO!
Ty masz widzieć innych, inni Ciebie. W każdą pogodę, przy każdej prędkości, na każdej trasie — takie zadanie dostali projektanci oświetlenia nowego Motusa. Wykonali je dosłownie olśniewająco: linia LED z przodu błyszczy niczym miecz świetlny i już z daleka ostrzega oraz informuje pozostałych uczestników ruchu. Dwa źródła światła z przodu zmieniają noc w dzień, a jazdę w przyjemność, zaś dwa światła tylne pulsujące przy hamowaniu chronią Cię zawsze, gdy zwalniasz, skręcasz albo zatrzymujesz się, bo nagle zauważyłeś jeża (a jeża, wiadomo, przepuścić trzeba ). Nawet podwozie jest podświetlone!
ZAWIESZENIE DAJĄCE ZAUFANIE
Z przodu sprężyny, z tyłu sprężyny, pośrodku Ty. Idealny plan na wygodną podróż do pracy, sklepu lub na spotkanie ze znajomymi.
Nowy Motus Pro 8.5 ma pełną amortyzację obu kół i zawieszenie przygotowane na polskie drogi, chodniki i wszystko, co pomiędzy nimi.
Podwójne zawieszenie to również bezpieczeństwo — amortyzowane koło skuteczniej trzyma się nawierzchni zamiast skakać na wybojach. Rozsądek i wygoda w jednym — rzadka okazja!
SILNIK TEŻ MOCNY I DUŻO
Pięćset watów pod stopą to dokładnie tyle, ile trzeba, by jeszcze nikt Ci nie mówił „oszalałeś?!”. Bardzo dokładnie. Całą tę energię masz pod stopami, w pojemnych bateriach aż 18,2 Ah, a całą moc — pod ręką. Pędzisz, ale bezpiecznie. Jak pocisk, ale kierowany. To jest właśnie moc w wersji Pro
KOŁA I HAMULCE
NA KAŻDĄ DROGĘ
Między Tobą a drogą znajdują się dwie pompowane, dętkowe opony 8.5”. To dosłownie fundament stabilnej jazdy. Asfalt, kostka, podmiejska ścieżka? Masz crossovera, masz spokój! Elastyczne wsparcie opon uzupełniają bezlitosne hamulce: z przodu tarczowy, z tyłu bębnowy. Kiedy więc jedziesz, to wygodnie i pewnie, a kiedy stajesz — to od razu!
STEROWANIE JAK W GRZE
- Gripy o kształcie, który nie męczy przy długiej jeździe i pozwala na mocny chwyt nawet w rękawiczkach. Materiał, który wybraliśmy po wielu testach: przyjemny w dotyku, ale praktyczny i przyczepny przy każdej pogodzie. - Rączki, które możesz łatwo złożyć, ale dzięki sprytnej konstrukcji nie złożą się w trakcie jazdy.
BEZPIECZEŃSTWO
NA ÓSEMKĘ Z PLUSEM
Stoisz na powłoce antypoślizgowej, która trzyma Cię mocno i pomaga w każdym manewrze. Różne buty, różna pogoda — sprawdziliśmy wszystko. Przed sobą masz czytelny kolorowy wyświetlacz, który podaje wszystkie ważne informacje. Do tego masz jeszcze dzwonek w zestawie. Być słyszalnym to być bezpiecznym. Dzwoń!
SPECYFIKACJA:
MODEL |
PRO 8.5 |
TYP SILNIKA |
500W |
MOC |
8,5” |
BATERIA |
18,2 Ah, 36V |
ŁADOWARKA |
36V 2A |
ZASIĘG |
50 km* |
MAKSYMALNA PRĘDKOŚĆ |
40 km/h |
MAKSYMALNE OBCIĄŻENIA |
100 kg |
MAKSYMALNY KĄT JAZDY |
20° |
OPONY |
Dętkowe |
RODZAJ HAMULCA |
Tarczowy, bębnowy |
MATERIAŁ RAMY |
Aluminium |
AMORTYZACJA |
Sprężynowa |
WYŚWIETLACZ |
LCD |
OŚWIETLENIE |
LED |
CZAS ŁADOWANIA |
8-10 h |
KLASA OCHRONY |
IP44** |
ŚWIATŁA STOP |
TAK |
SKŁADANA |
TAK |
REGULACJA KIEROWNICY |
TAK |
WYMIARY URZĄDZENIA |
105 X 19.5 X 35.4 cm |
WAGA URZĄDZENIA |
18 kg |
*Maksymalny zasięg zależy od prędkości jazdy, wagi kierowcy, temperatury atmosferycznej i ukształtowania terenu.
**Należy pamiętać, że hulajnoga nie jest w pełni wodoodporna, jazda w deszczu lub trudnych warunkach atmosferycznych może zalać urządzenie!